Serwis "Rzeczpospolitej" reklamuje książkę Gmyza
Reklamę wywiadu rzeki z Cezarym Gmyzem na witrynie "Rzeczpospolitej" wykupiło wydawnictwo Fronda.
Fronda, wydawca wywiadu rzeki z Cezarym Gmyzem, postanowiła zareklamować tę nową pozycję książkową w serwisie internetowym "Rzeczpospolitej" - z której to gazety Gmyza zwolniono.
Reklamę można było obejrzeć w piątek 19 kwietnia, na internetowej stronie weekendowej "Rzeczpospolitej". "A jednak się myliłem i Hajdarowicz potrafi się wznieść ponad uprzedzenia. Dzięki, panie prezesie, szacun ;)" - skomentował na Twitterze Cezary Gmyz.
- To oczywiście ironia. O umieszczeniu tej reklamy zdecydował wydawca, widocznie uznał, że mimo wszystko serwis "Rzeczpospolitej" to dobre miejsce - mówi nam Gmyz.
Przypomnijmy, że został on wyrzucony z "Rzeczpospolitej" za artykuł o trotylu na wraku prezydenckiego tupolewa. Dziś Gmyz należy do grona nieprzejednanych antagonistów właściciela Gremi Media Grzegorza Hajdarowicza. Wydawnictwo Fronda, reklamując książkę, zapewnia, że czytelnik znajdzie w niej m.in. odpowiedź na pytanie, jakie są dowody obecności trotylu na wraku tupolewa.
- Reklamy wykupiliśmy za pośrednictwem domu mediowego, ale wskazaliśmy konkretne tytuły - informuje Izabela Ziemba, odpowiedzialna za promocję wydawnictwa Fronda. - Wyszliśmy z założenia, że odbiorca "Rzeczpospolitej" to target naszej akcji promocyjnej - dodaje. Zapewnia, że książka sprzedaje się tak dobrze, iż trzeba było zlecić dodruk.
- To nie jest sprawa, którą powinniśmy sobie zaprzątać głowę - kwituje Andrzej Talaga, szef połączonego newsroomu tytułów Gremi Media. - Jak rozumiem, ktoś za tę reklamę zapłacił. Nie widzimy potrzeby cenzurowania treści ogłoszeń - dodaje.
JF










