Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym najbardziej wzrosła sprzedaż "Newsweeka", a największy spadek notuje "Uważam Rze"

"Gość Niedzielny", "Polityka", "Newsweek Polska" i "Gazeta Polska" w lutym br. zwiększyły sprzedaż w stosunku do tego samego miesiąca 2012 roku. Bardzo dużo traci "Uważam Rze" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W lutym br. na pozycję lidera wśród tygodników opinii wróciła "Polityka" (Polityka), która w tym miesiącu sprzedawała średnio 125 498 egz. (wzrost o 1,6 proc. wobec lutego 2012 roku). Dalej znalazł się "Newsweek Polska" - 120 119 egz. (wzrost o 24,4 proc.) i tygodnik "Do Rzeczy" - 115 501 egz. (pismo debiutowało pod koniec stycznia br.).
Największe spadki zanotowały tygodniki Gremi Media: "Uważam Rze" w lutym sprzedawało średnio 24 438 egz. (spadek o 82,1 proc.) i "Przekrój" – 17 730 egz. (spadek o 25,9 proc.). Sprzedaż "Uważam Rze" spada po tym, jak w listopadzie ub.r. zwolniony został redaktor naczelny Paweł Lisicki i odeszła z nim większość redakcji.
Sprzedaż pism z przedrukami w lutym tego roku była następująca: "Tygodnik Angora" (Wydawnictwo Westa Druk Mirosław Kuliś) – 340 998 egz. (spadek o 7,7 proc.), "Forum" (Polityka) – 13 379 egz. (spadek o 8,1 proc.).
Wśród tygodników katolickich największą sprzedaż miał "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) – 144 658 egz. (wzrost o 3,9 proc.). Drugi był "Tygodnik Powszechny" – 16 462 egz. (spadek o 9,6 proc.).

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.