Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cinema City i New Age Media wprowadzają nowy nośnik reklamy off-screen

New Age Media poszerza ofertę komunikacji off-screen w obsługiwanych kinach o nośniki digital poster boxes (cyfrowe ściany).

Od 10 maja br. 42-calowe ekrany będą dostępne w pięciu kinach Cinema City zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach. Nowe nośniki oprócz emisji spotu na wszystkich ekranach jednocześnie umożliwią wyświetlanie reklam w sposób zsynchronizowany - kolejno na poszczególnych ekranach (np. auto będzie mogło przejeżdżać z jednego ekranu na drugi). Oferta przewiduje ok. 70 ekranów na jedno kino.
Docelowo w nowe nośniki mają zostać wyposażone wszystkie kina sieci Cinema City. (DR, PR)

(18.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.