Burda przejmuje G+J Polska
Burda International poinformowała w komunikacie prasowym, że po przejęciu biznesu wydawniczego G+J, będzie miała w swoim portfolio ponad 30 czasopism oraz 20 witryn internetowych oraz wydawnictwo książkowe.
Przejęcie G+J Polska wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, której Burda spodziewa się w lipcu br. Spółkami nadal zarządzać będą Magdalena Malicka (wcześniej G+J Polska) i Justyna Namięta (Burda Media Polska).
Do dotychczasowego portfolio Burdy – m.in. „Elle”, „Instyle” dołączą m.in.: „Glamour”, „National Geographic”, „Gala”.
Cytowany w komunikacie prasowym Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International mówi: „Dla Burdy w Polsce osiągnięcie tak mocnej pozycji stanowi znakomity fundament dla rozbudowy głównego zakresu działalności wydawniczej. Ta transakcja jasno określa strategię wydawnictwa Hubert Burda Media. Wierzymy w biznes wydawniczy i inwestujemy w magazyny, dlatego zamierzamy dalej rozwijać istniejące portfolio czasopism. Stwarza to także najlepsze warunki dla kolejnych inwestycji w dziedzinie mediów elektronicznych. Dzięki temu będziemy w stanie optymalnie wykorzystać szanse biznesowe, jakie daje przedsiębiorcom rozwijająca się polska gospodarka.” (GK, PR)
(17.04.2013)










