Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hirek Wrona w Grupie Brain Juice

Dziennikarz muzyczny Hirek Wrona został social media strategiem w Grupie Brain Juice, zajmującej się marketingiem internetowym.

To nowe stanowisko w jej strukturach. Do zadań Wrony należy analiza i budowa strategii w mediach społecznościowych. ”Od lat dziewięćdziesiątych jestem związany z marketingiem i PR internetowym. To druga – obok muzyki – moja zawodowa pasja" – wyjaśnia Hirek Wrona.
Hirek Wrona prowadzi audycje muzyczne w Programie III Polskiego Radia. W latach 2010-2012 był PR managerem w Bacardi-Martini Polska. Wcześniej pracował m.in. w agencjach J.Walter Thompson (obecnie JWT) i TBWA.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.