Tauron Basket Liga billboardami wspiera fazę play-off rozgrywek
16.04.2013, 08:19
"Kto sięgnie po mistrzostwo?" (Fot. www.plk.pl)
"Kto sięgnie po mistrzostwo?" - pod takim hasłem ruszy dziś kampania outdooru Tauron Basket Ligi.
Celem kampanii jet promocja rozpoczynającej się 27 kwietnia fazy play-off, która w czerwcu wyłoni mistrza Polski w koszykówce mężczyzn w sezonie 2012/13. Billboardy eksponowane będą przez dwa tygodnie w 120 lokalizacjach w całej Polsce, w tym również w miastach, w których nie występują drużyny Tauron Basket Ligi. Rozgrywki transmitowane są w TVP Sport oraz na sport.tvp.pl.
Billboardy Tauron Basket Ligi znajdą się na nośnikach firmy Ströer Polska. Projekt plakatu wykonał Jakub Bereźnicki.
BG
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter









.jpg)

