Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tauron Basket Liga billboardami wspiera fazę play-off rozgrywek

"Kto sięgnie po mistrzostwo?" (Fot. www.plk.pl)

"Kto sięgnie po mistrzostwo?" - pod takim hasłem ruszy dziś kampania outdooru Tauron Basket Ligi.

Celem kampanii jet promocja rozpoczynającej się 27 kwietnia fazy play-off, która w czerwcu wyłoni mistrza Polski w koszykówce mężczyzn w sezonie 2012/13. Billboardy eksponowane będą przez dwa tygodnie w 120 lokalizacjach w całej Polsce, w tym również w miastach, w których nie występują drużyny Tauron Basket Ligi. Rozgrywki transmitowane są w TVP Sport oraz na sport.tvp.pl.
Billboardy Tauron Basket Ligi znajdą się na nośnikach firmy Ströer Polska. Projekt plakatu wykonał Jakub Bereźnicki.
 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.