Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od maja TVP Rozrywka będzie przerywać programy reklamami

Uruchomiony wczoraj TVP Rozrywka od maja br. będzie przerywać programy reklamami – wynika z ustaleń ”Presserwisu”.

– Nie komentuję – ucina pytana o to Joanna Stempień-Rogalińska, rzeczniczka prasowa TVP. Według naszych informacji, bloki reklamowe w przerwie trwać mają ok. dwóch minut. O tym, że Telewizja Polska przymierza się do przerywania programów blokami reklamowymi w nowym kanale, pisaliśmy w "Presserwisie" pod koniec marca br. Jak wtedy informowaliśmy, TVP przyjęła bowiem interpretację ustawy o radiofonii i telewizji zakładającą, że w kanałach koncesjonowanych nie ma przeszkód, aby audycje dzielić reklamami, a zakaz dotyczy jedynie stacji zapisanych w ustawie (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia i programy regionalne).
Katarzyna Twardowska, rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformowała nas niedawno, że Telewizja Polska nie może przerywać reklamami audycji i dotyczy to również kanałów koncesjonowanych.

 

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.