Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Burda" zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie

(Fot. www.burdastyle.com)

Wydawnictwo Hubert Burda Media oraz F+W Media Inc., dostawca kontentu, produktów i usług dla rynku społecznościowego, wprowadzają markę Burda Style do Ameryki Północnej.

Hubert Burda Media i F+W Media Inc. podpisały umowę licencyjną dla marki Burda Style serwisu Burdastyle.com. - Tę markę tworzy magazyn "Burda", serwis online, społeczność online i oferta e-commerce - mówi Maciej Garboliński, publishing manager w Burda Media Polska. - Pod marką Burda Style będą również oferowane kursy szycia online i w formie tradycyjnej, kontent wideo, eventy, książki, e-booki - uzupełnia.
W jego ocenie Stany Zjednoczone i Kanada to naturalny kierunek ekspansji. - Wielki, chłonny rynek, na który wejdziemy z bogatą ofertą społecznościową i elektroniczną - charakteryzuje. - Natomiast periodyczność drukowanego wydania "Burdy" nie jest jeszcze przesądzona - dodaje.
Magazyn „Burda“ ukazuje się w 99 krajach. Według danych wydawcy, serwis Burdastyle.com ma ponad 800 tys. zarejestrowanych, aktywnych użytkowników.

JF

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.