Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy General Motors wróciły na Facebooka

Koncern samochodowy General Motors (GM) ponownie zaczął przeznaczać część swojego budżetu reklamowego na kampanie w serwisie społecznościowym Facebook – podał serwis AdAge.com.

Według serwisu, od kilku dni GM prowadzi na Facebooku promocję marki Chevrolet w ramach kampanii ”Find the road”.
W maju ub.r. amerykański koncern zapowiedział, że rezygnuje ze wszystkich płatnych form reklamy na Facebooku. Wcześniej GM wydawał na reklamę w tym serwisie ok. 10 mln dolarów rocznie.
 

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.