NC+ składa propozycje rozwiązania sporu - na razie w UOKiK
W dzisiejszej audycji "Za, a nawet przeciw" (Program III Polskiego Radia) rzeczniczka prasowa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyznała, że decyzja w sprawie NC+ zapadnie w ciągu kilkunastu dni.
Małgorzata Cieloch, rzeczniczka prasowa UOKiK, powiedziała słuchaczom Trójki, że firma NC+ skontaktowała się z urzędem i przedstawiła propozycje rozwiązania sporu. Nie podała jednak na czym one polegają.
"Sytuacja, w której spółka jednostronnie zmienia umowę zawartą na czas określony i jednocześnie nie daje wyboru konsumentowi oraz nie zwraca wszystkich kosztów poniesionych z zakupem całej infrastruktury, oznacza, że mamy do czynienia ze złamaniem pewnego dobrego obyczaju i, naszym zdaniem, również przepisów. Będziemy teraz pertraktować takie warunki, które spowodują, że spółka zmieni zdanie" – mówiła Cieloch na antenie radia.
UOKiK sprawdza, czy jednostrona zmiana ceny i oferty programowej platformy N na ofertę NC+ tym abonentom, którzy zawarli umowy na czas oznaczony nie narusza zbiorowych interesów konsumenta. (GK)
(11.04.2013)










