„Tygodnik Przeglądu Sportowego” ma się ukazywać w środy
Okładka pierwszego numeru "Tygodnika Przeglądu Sportowego"
W środę 10 kwietnia na rynek trafi magazyn wydawany przez Ringier Axel Springer Polska „Tygodnik Przeglądu Sportowego”.
„Tygodnik Przeglądu Sportowego” poświęcony ma być wielu dyscyplinom sportu i bohaterom sportowych aren, którzy wzbudzają emocje u polskich kibiców. Magazyn ma oferować autorskie podsumowania wydarzeń sportowych weekendu i zapowiedzi rozgrywek planowanych na kolejną sobotę i niedzielę. W gazecie mają się też znaleźć reportaże i publicystyka. Autorami komentarzy, opinii i felietonów będą znani sportowcy oraz eksperci, a także przedstawiciele świata kultury i polityki, który pasjonują się sportem. Obszerną część magazynu zajmą rubryki lifestylowe, nawiązujące do tematyki sportowej.
Okładkowym tematem pierwszego numeru jest historia sukcesów piłkarskiej Ligi Mistrzów. W wydaniu znajdzie się też wywiad z Sobiesławem Zasadą – legendą polskich rajdów samochodowych, który specjalnie dla tygodnika opisuje Roberta Kubicę i jego szanse w rajdach WRC.
„Tygodnik Przeglądu Sportowego” będzie się ukazywał w środy, w objętości min. 60 stron i w cenie 3,90 zł. Pierwsze trzy wydania tygodnika będą wsparte kampanią reklamową w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radiu (m.in. Program III, Radio Zet, Chilii Zet, Antyradio), w mediach Ringier Axel Springer Polska i w punktach sprzedaży prasy. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.

(09.04.2013)










