Radio Kraków reklamą na hotelu Cracovia chce wywołać dyskusję publiczną
Był sobie hotel (fot. Piotr Szewczyk)
Radio Kraków na elewacji byłego hotelu Cracovia umieściło reklamę, która ma promować dyskusję w rozgłośni na temat ładu przestrzennego w mieście.
Odkąd krakowski hotel Cracovia został przejęty przez Echo Investment, jest wykorzystywany jako powierzchnia na wielkoformatowe reklamy. Jego historię Radio Kraków chce wykorzystać do rozpoczęcia dyskusji o przestrzeni miejskiej i swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej. Dlatego stacja wykupiła na nim powierzchnię i zawiesiła baner z hasłem "Był sobie hotel. Co dalej?".
”Baner rozwieszony na Cracovii ma skłonić do merytorycznej rozmowy, której forum będzie antena Radia Kraków. Cracovia to jedynie punkt wyjścia i pretekst do ważnej dla mieszkańców dyskusji na temat architektury i ładu przestrzennego w Krakowie i innych miastach Małopolski” – informuje w komunikacie prasowym Marcin Pulit, prezes Radia Kraków.
Właściciel budynku, kielecka spółka Echo Investment, nie wyraził zgody na zamieszczenie hasła ”Hotel zły?”, które pierwotnie miało promować akcję. Reklama będzie wisieć do 25 kwietnia br. Do tego czasu spółka Echo Investment ma przedstawić nową koncepcję zagospodarowania budynku po hotelu Cracovia. (KOZ, PR)
(09.04.2013)












