Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 09, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe media wciąż zyskują fanów na Facebooku

(Fot. facebook.com/tylkomuzyka)

Prawie 30 tys. nowych fanów zyskał w marcu br. profil programu „Tylko muzyka” Polsatu.

W marcu 2013 roku na czele rankingu Fanpage Trends, przygotowywanym przez firmę Sotrender, w segmencie prasa pozostawała fan page „Gazety Wyborczej”, która miała 119 tys. fanów (wzrost o 5 proc.). Dalej były: „Fakt” - 117 tys. fanów (wzrost o 4 proc.) i „Bravo Polska” - 107 tys. fanów (wzrost o 3 proc.).
Wśród programów telewizyjnych na pierwszej pozycji znajduje się „Tylko muzyka” Polsatu z 556 tys. fanów (wzrost o 6 proc.). Dalej są dwa programy stacji TVN: „Przepis na życie” – 343 tys. fanów (wzrost o 6 proc.) i „Mam talent” – 302 tys. fanów (wzrost o 5 proc.).
Najpopularniejszą stacją radiową niezmiennie jest Radio Eska, które ma na Facebooku już 1,08 mln fanów (to wzrost o 3 proc.). Dalej są RMF Maxxx z 282 tys. fanów (wzrost o 2 proc.) i Eska Rock z 269 tys. fanów (wzrost o 2 proc.).
MTV Polska to z kolei najpopularniejsza stacja telewizyjna. Ma już 668 tys. fanów (wzrost o 3 proc.). Dalej są Viva Polska – 548 tys. fanów (wzrost o 4 proc.) i 4fun.tv – 416 tys. fanów (wzrost o 4 proc.).

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.