Dzienniki regionalne nadal tracą na sprzedaży
Tylko dwa dzienniki regionalne zwiększyły w lutym br. sprzedaż - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozostałe tytuły segmentu odnotowały kolejne spadki.
Liderem wśród dzienników regionalnych pozostaje "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), której średnia sprzedaż ogółem wyniosła w lutym 53 214 egz. (o 7,8 proc. mniej niż w lutym ub.r.). Drugie miejsce zajmuje "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) – 51 317 egz. (spadek o 9,4 proc.), a trzecie - "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) – 37 457 egz. (spadek o 5,7 proc.).
Podobnie jak przed miesiącem, najwięcej straciły dwa dzienniki Mediów Regionalnych: "Gazeta Codzienna Nowiny" ze sprzedażą na poziomie 19 972 egz. (spadek o 17,6 proc.) i "Dziennik Wschodni", którego sprzedaż wyniosła 8173 egz.(spadek o 26,2 proc.).
Niewielki wzrost odnotowały dwa tytuły z dołu zestawienia: "Kurier Poranny" (Media Regionalne) - o 0,9 proc., do poziomu 7840 egz., i "Polska Kurier Lubelski" (Polskapresse) - o 1,3 proc., do 5887 egz. (AT)
(08.04.2013)










