Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na rynek wchodzi Grey:Possible - nowa marka globalnych grup reklamowych

Logo Grey:Possible (fot. materiały prasowe)

Od kwietnia br. na polskim rynku reklamy funkcjonuje marka Grey:Possible. Powstała w wyniku joint venture utworzonego przez Grey Group Polska i Possible Polska. Oficjalny debiut nowego brandu zaplanowano na dzisiaj.

O tym, że sieć Grey Worldwide na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i działająca w obszarze marketingu i technologii interactive Possible Worldwide nawiązały partnerstwo strategiczne, informowaliśmy w październiku ub.r. Celem tego partnerstwa miało być dostarczanie klientom zintegrowanych kampanii. W rezultacie stworzenia joint venture (przy zachowaniu niezależności operacyjnej Grey Group Polska i Possible Polska) w kwietniu na rynku zaczęła funkcjonować nowa marka, która dzięki poszerzeniu i wymianie kompetencji obu firm ma im zapewnić przewagę konkurencyjną nad wyspecjalizowanymi agencjami digital, ATL i 360 stopni. Rdzeniem oferty ma być interactive.
- Internet stał się jednym z dominujących kanałów w komunikacji  marketingowej i chcąc pozostać w czołówce polskich agencji reklamowych, nie możemy pozwolić sobie na to, by nie rozwijać kompetencji w tym zakresie - uzasadnia koncepcję działania Grey:Possible Rafał Baran, prezes Grey Grup Polska. - Chcemy, by element digitalowy stał się rdzeniem, dookoła którego będziemy budować komunikację, odpowiadającą na potrzeby nowoczesnego konsumenta - tłumaczy Baran.
Jak informuje Adrian Słojewski z agencji Cohn & Wolfe, Grey i Possible realizują już wspólnie m.in. przetargi KGHM Polska Miedź SA i Grupy Lotos SA, prowadzą też wspólne działania new business.
Należąca do koncernu WPP Grey Group jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008 roku. W jego skład wchodzą agencje reklamowe Grey Worldwide Warszawa oraz Testardo Gram, a także sieciowa agencja public relations – Cohn & Wolfe.
Possible Worldwide, która ma 26 oddziałów na całym świecie, w Polsce działa od sierpnia 2012 roku, to jest od nabycia agencji interaktywnej Fortune Cookie Poland (z grupy Fortune Cookie). Do tej pory polski oddział Possible realizował głównie projekty na zagraniczne rynki. (DR)

(08.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.