Prudential rusza z pierwszą kampanią reklamową (wideo)
08.04.2013, 07:20
Prudential Polska, krajowy oddział brytyjskiej firmy ubezpieczeniowej, rusza z pierwszą od momentu wejścia do Polski kampanią reklamową.
Główny komunikat odwołuje się do idei regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości. Prudential promuje w ten sposób swój produkt - Premiopolisę „Start w życie”.
Jednak głównym celem kampanii, jak wskazuje Wojciech Pronobis, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce, jest zaprezentowanie polskim klientom nowej marki, zbudowanie jej świadomości i pozytywnego wizerunku. - Chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość – dodaje Karol Kamas, marketing communication manager firmy.
Działania obejmują telewizję, Internet, sieć kin oraz outdoor. W głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych zaplanowano emisję 45- i 30-sekundowych spotów. Do Internetu przyszykowano kampanię display i wideo, a także komunikację w mediach społecznościowych. W 26 kinach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście oraz na Śląsku emitowane są dwa spoty - 45- i 75-sekundowy. W miastach, w których działają przedstawicielstwa ubezpieczyciela, prowadzona jest kampania na siatkach wielkoformatowych i tablicach różnej wielkości.
Koncepcję kreatywną działań opracowała agencja reklamowa Brain, obsługę online zapewnia agencja Next. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Kampania ATL potrwa do połowy maja, a online - do końca czerwca. (BG,PR)
(08.04.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










