Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kowalczyk, Stoch i Żyła najbardziej atrakcyjni dla sponsorów

Justyna Kowalczyk, Kamil Stoch i Piotr Żyła są najbardziej atrakcyjnym kąskiem dla sponsorów spośród sportowców uprawiających sporty zimowe - wynika z badania Press-Service Monitoring Mediów.

Minionej zimy na temat biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk ukazało się w mediach 17,8 tys. informacji, a ich ekwiwalent reklamowy przekroczył 100 mln zł. W badaniu wzięto pod uwagę zarówno publikacje w Internecie, jak i prasie, radiu oraz telewizji. Drugie miejsce zajął Kamil Stoch (zdobył mistrzostwo świata w skokach narciarskich), o którym informowano 16,3 tys. razy, co przełożyło się na ekwiwalent w wysokości 83 mln zł. Trzecie zajął inny skoczek - Piotr Żyła, którego popularność wzrosła zwłaszcza pod koniec sezonu. Łącznie ukazało się na jego temat 10,9 tys. materiałów (ekwiwalent reklamowy: 42 mln zł).
Sportowcy zimowi relatywnie rzadko trafiali na pierwsze strony gazet. Częściej zarezerwowana była dla nich strona ostatnia, gdzie sporo tytułów publikuje informacje sportowe. Na czołówkach najczęściej lądował Kamil Stoch, który w ciągu analizowanych trzech miesięcy znalazł się tam 68 razy. Dopiero na drugim miejscu pojawiła się Justyna Kowalczyk (56), a na trzecim Piotr Żyła (19). (PR)

(04.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.