W święta w telewizji najchętniej oglądano seriale
W święta najchętniej oglądaliśmy seriale.
Przed telewizorem spędziliśmy średnio prawie 5 godzin i 15 minut dziennie –
sześć minut więcej niż rok temu.
W dniach 30 marca–1 kwietnia największą widownię zgromadził
serial „M jak miłość” (TVP 2, 1 kwietnia), który oglądało średnio 5,6 mln osób.
Drugie miejsce zajął emitowany w niedzielę serial „Ranczo” (TVP 1), gromadząc
5,5 mln widzów. Dalej uplasowały się kolejne dwie pozycje Jedynki: niedzielny
serwis sportowy po głównym wydaniu „Wiadomości” (4,4 mln widzów) i
poniedziałkowe „Wiadomości” (4,1 mln). Pierwszą piątkę zamknął serial Dwójki
„Barwy szczęścia” (4 mln widzów, poniedziałek).
Pod względem udziału w rynku liderem w dniach 30 marca–1 kwietnia była Jedynka
z wynikiem 14,63 proc. (rok temu, gdy święta wypadały w dniach 7-9 kwietnia, ta
stacja prowadziła z udziałem 16,21 proc.). Drugi był TVN – 11,50 proc. udziału
(14,60 proc. w ub.r.), a tuż za nim Dwójka z wynikiem 11,49 proc. (13,77 proc.).
Czwarte miejsce zajął Polsat – 10,09 proc. udziału (12,21 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(03.04.2013)










