Wrocław wyda niemal 2 mln zł na promocję miasta podczas meczów Śląska
Urząd Miejski Wrocławia podpisał z Wrocławskim Klubem Sportowym Śląsk Wrocław umowę na promocję miasta w ramach rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy i Pucharu Polski w piłce nożnej.
Wartość rocznego kontraktu wynosi 1,93 mln zł. W ramach umowy Wrocław będzie promowany m.in. poprzez umieszczenie logo miasta na lewym rękawie każdego piłkarza Śląska Wrocław. Logo Wrocławia ma być pokazywane także na bandach elektronicznych wokół boiska na stadionie we Wrocławiu, na planszach przygotowanych jako tło wywiadów telewizyjnych, na biletach wstępu, zaproszeniach, karnetach i plakatach związanych z meczami rozgrywanymi przez klub.
Dodatkowo na telebimie na wrocławskim stadionie ma być emitowany spot promujący miasto (pięć minut emisji w trakcie meczu). (BG)
(02.04.2013)










