Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 27, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiana w dziale marketingu G+J Polska

Aleksandra Szymańska rozpoczęła pracę na stanowisku marketing brand manager w wydawnictwie G+J Polska. Odpowiada za promocję miesięczników "Claudia" i "Rodzice".

Wcześniej Aleksandra Szymańska była menedżerem PR w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska. W G+J Polska zastąpi Katarzynę Gładek, która udaje się na urlop macierzyński. (AN)

(AN, 27.10.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.