Średnio 1,35 mln osób ogląda ostatni sezon "Dr. House'a" w TVP 2
Po trzech tygodniach ósma i ostatnia edycja serialu "Dr
House" przyciąga do TVP 2 średnio 1,35 mln widzów – wynika z danych
Nielsen Audience Measurement.
To mniej niż w poprzednim sezonie, gdy serial oglądało w
Dwójce 1,6 mln widzów (siódma edycja "Dr. House’a" była nadawana od
września 2011 roku do lutego 2012 roku).
Nowe odcinki ostatniego sezonu "Dr. House’a" Dwójka pokazuje od 7
marca, w czwartki o 20.40 (po dwa). Średnio stacja ma w tym paśmie 9,2 proc. udziału
w rynku i przegrywa z konkurencją. Najwięcej osób oglądających w tym czasie telewizję
wybiera Jedynkę (24,4 proc. udziału), TVN ma 15,3 proc., a Polsat 14 proc.
udziału. Lepsze wyniki - 13,8 proc. udziału - "Dr House" ma w grupie
komercyjnej 16-49, ale i tu Dwójka przegrywa z konkurencją (liderem jest TVN z 15,5
proc. udziału, Polsat i TVP 1 mają po 15,3 proc.). (RUT)
(27.03.2013)










