Ford i WPP przepraszają za reklamy, które "nie powinny były powstać"
Autorem kontrowersyjnej reklamy prasowej jest agencja JWT India
Koncern samochodowy Ford i holding reklamowy WPP przeprosiły za reklamę samochodu ze skrępowanymi kobietami w bagażniku.
Indyjski oddział Forda i współpracująca z nim agencja JWT India (WPP) wydały oświadczenia, w których przyznały, że kontrowersyjne reklamy są ”sprzeczne z normami profesjonalizmu i przyzwoitości” i ”nie powinny były powstać”. Firmy podkreśliły, że były to jedynie projekty reklam, które nigdy nie miały zostać opublikowane.
W jednej z reklam, które w miniony piątek wyciekły do Internetu (opublikował je m.in. serwis adsoftheworld.com), pokazano najnowszy model Forda Figo, a w jego bagażniku trzy skrępowane kobiety. Na przednim siedzeniu znajduje się mężczyzna podobny do byłego premiera Włoch Silvia Berlusconiego. Całość opatrzono sloganem - "Problemy zostaw za sobą w wielkim bagażniku Forda Figo".
LL











