Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ford i WPP przepraszają za reklamy, które "nie powinny były powstać"

Autorem kontrowersyjnej reklamy prasowej jest agencja JWT India

Koncern samochodowy Ford i holding reklamowy WPP przeprosiły za reklamę samochodu ze skrępowanymi kobietami w bagażniku.

Indyjski oddział Forda i współpracująca z nim agencja JWT India (WPP) wydały oświadczenia, w których przyznały, że kontrowersyjne reklamy są ”sprzeczne z normami profesjonalizmu i przyzwoitości” i ”nie powinny były powstać”. Firmy podkreśliły, że były to jedynie projekty reklam, które nigdy nie miały zostać opublikowane.
W jednej z reklam, które w miniony piątek wyciekły do Internetu (opublikował je m.in. serwis adsoftheworld.com), pokazano najnowszy model Forda Figo, a w jego bagażniku trzy skrępowane kobiety. Na przednim siedzeniu znajduje się mężczyzna podobny do byłego premiera Włoch Silvia Berlusconiego. Całość opatrzono sloganem - "Problemy zostaw za sobą w wielkim bagażniku Forda Figo".

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.