Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lekko Stronniczy pracują dla marki Tyskie

Włodek Markowicz i Karol Paciorek, autorzy wideobloga "Lekko Stronniczy", jeden z odcinków (pt. "Degustacja") poświęcili degustacji piwa Tyskiego. Jest to początek wspólnych działań blogerów i Kompanii Piwowarskiej.

Blogerzy w dowcipny sposób starają się odróżnić piwo Tyskie Klasyczne od Tyskiego Gronia. Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej, poinformowała, że współpraca z blogerami jest początkiem tegorocznej kampanii "Wybierz Tyskie". W kolejnych miesiącach producent piwa chce kontynuować współpracę z Lekko Stronniczymi. - Realizując kampanię "Wybierz Tyskie", szukaliśmy partnerów, którzy w lekki i przystępny sposób mogliby pokazać różnice pomiędzy dobrze już znanym Tyskim Groniem a stosunkowo nowym na rynku Tyskim Klasycznym - mówi Zarychta-Kuzalska.
Kampania z udziałem Lekko Stronniczych jest jednym z elementów zaplanowanych na ten rok działań promocyjnych marki. Jak podkreśla Zarychta-Kuzalska, grupa docelowa marki jest szeroka i tak niejednorodna, że postanowili działania te dostosować do poszczególnych segmentów konsumentów. - Elementem spajającym działania Tyskiego będzie edukacja, sensoryka, krzewienie kultury picia piwa oraz mówienie o historii browarnictwa w Polsce - zapowiada. (DR)

(25.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.