Zmiany w marketingu Ringier Axel Springer Polska
Joanna Kloskowska została nowym dyrektorem marketingu w Ringier Axel Springer Polska.
Zastąpiła Andrzeja Stepanowa, który, jak informowaliśmy, rozstał się z wydawnictwem. - Obowiązki dyrektora ds. marketingu Joanna Kloskowska obejmuje w poniedziałek 25 marca - informuje Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowy Ringier Axel Springer Polska.
Joanna Kloskowska pracowała w ostatnich latach jako niezależny doradca w zakresie brand marketingu, strategii sponsoringowych i komunikacji korporacyjnej. Wcześniej zarządzała markami i strukturami marketingowymi w branży FMCG (Kompania Piwowarska), mediach (TVN 24, Grupa ITI) i firmach telekomunikacyjnych (Telekomunikacja Polska). W Ringier Axel Springer Polska podlegają jej zespoły marketingowe wszystkich marek i produktów spółki. Jej bezpośrednim zwierzchnikiem jest Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.
JF










