Dział: PRASA

Dodano: Marzec 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w marketingu Ringier Axel Springer Polska

Joanna Kloskowska została nowym dyrektorem marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

Zastąpiła Andrzeja Stepanowa, który, jak informowaliśmy, rozstał się z wydawnictwem. - Obowiązki dyrektora ds. marketingu Joanna Kloskowska obejmuje w poniedziałek 25 marca - informuje Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowy Ringier Axel Springer Polska.
Joanna Kloskowska pracowała w ostatnich latach jako niezależny doradca w zakresie brand marketingu, strategii sponsoringowych i komunikacji korporacyjnej. Wcześniej zarządzała markami i strukturami marketingowymi w branży FMCG (Kompania Piwowarska), mediach (TVN 24, Grupa ITI) i firmach telekomunikacyjnych (Telekomunikacja Polska). W Ringier Axel Springer Polska podlegają jej zespoły marketingowe wszystkich marek i produktów spółki. Jej bezpośrednim zwierzchnikiem jest Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

 

JF

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.