Aflofarm choć wydaje mniej, wciąż jest największym reklamodawcą
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, mimo mniejszych inwestycji w reklamę, nadal jest liderem wydatków reklamowych w mediach - wynika z danych Kantar Media za luty (dane cennikowe netto).
Pabianicka spółka w lutym wydała na reklamy w mediach 87,2 mln zł. To o 12,8 proc. mniej niż w lutym 2012 roku, jednak wciąż najwięcej spośród wszystkich reklamodawców w mediach.
Na pozycję wicelidera rankingu awansowała Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile (z piątego miejsca w lutym ub.r.). PTC zwiększyła wydatki o 15,4 proc., do 34,5 mln zł. Trzecie miejsce należy do Procter & Gamble Polska. Właściciel takich marek, jak Vizir czy Lenor zainwestował we wsparcie swoich marek 31,1 mln zł (12,1 proc. mniej niż rok temu).
Kolejne miejsca w zestawieniu pięciu największych reklamodawców należą do P4, operatora sieci Play (29,1 mln zł) i do Polkomtelu, operatora sieci Plus (27,6 mln zł). (BG)
(25.03.2013)










