Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warka ruszyła ze swoją największą kampanią marketingową

W piątek rozpoczęła się największa kampania piwa Warka (Grupa Żywiec). Jest związana z reality show, który od maja będzie emitowany w Polsacie.

Działania pod hasłem "Ekipa na swoim" w pierwszym etapie prowadzone będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Warka będzie sponsorować program telewizyjny (typu reality show) w Polsacie - "Ekipa na swoim" (początek emisji w maju). Zwycięzcy programu podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową na prowadzenie piwiarni, otrzymają jej wyposażenie i wsparcie finansowe na pierwszy okres działalności.
Na przełomie kwietnia i maja rozpoczną się szersze działania reklamowe marki Warka - w prasie, punktach sprzedaży i na nośnikach zewnętrznych. Kampania prowadzona będzie do jesieni br. Kreację przygotowała agencja Just. Za działania BTL odpowiada agencja Men at Work, za Internet zaś - The Digitals. Media zakupił dom mediowy MediaVest. (DR, PR)

 

(23.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.