Warka ruszyła ze swoją największą kampanią marketingową
W piątek rozpoczęła się największa kampania piwa Warka (Grupa Żywiec). Jest związana z reality show, który od maja będzie emitowany w Polsacie.
Działania pod hasłem "Ekipa na swoim" w pierwszym etapie prowadzone będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Warka będzie sponsorować program telewizyjny (typu reality show) w Polsacie - "Ekipa na swoim" (początek emisji w maju). Zwycięzcy programu podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową na prowadzenie piwiarni, otrzymają jej wyposażenie i wsparcie finansowe na pierwszy okres działalności.
Na przełomie kwietnia i maja rozpoczną się szersze działania reklamowe marki Warka - w prasie, punktach sprzedaży i na nośnikach zewnętrznych. Kampania prowadzona będzie do jesieni br. Kreację przygotowała agencja Just. Za działania BTL odpowiada agencja Men at Work, za Internet zaś - The Digitals. Media zakupił dom mediowy MediaVest. (DR, PR)
(23.03.2013)










