Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Google ma największy wpływ na współczesną kulturę

Marka Google ma największy wpływ na współczesną kulturę, wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez WPP Group.

Nowy ranking WPP obejmuje marki, które zostały wskazane przez respondentów jako zmieniające sposób życia i myślenia współczesnych ludzi w największym stopniu. Najwięcej zapytanych osób wskazało markę Google. W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się również kolejno marki: Apple, Samsung, Ikea, Microsoft, Sony, BMW, Audi, Coca-Cola i eBay.
Sondaż został przeprowadzony na próbie 62 tys. respondentów w 10 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii i USA. (ATS)

 

(22.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.