Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kino Polska zarabia więcej z reklam

Grupa Kapitałowa Kino Polska TV SA zanotowała w ub.r. wzrost przychodów, w tym z reklam. Wzrósł także jej zysk netto.

Przychody spółki ze sprzedaży wzrosły, w porównaniu z 2011 rokiem, o 23,7 proc. – do 104,8 mln zł, z czego 15 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 77,9 proc.), a 2,75 mln zł z wideo na żądanie (spadek o 44,7 proc.). Grupa wypracowała 13,5 mln zł zysku netto (wzrost o 60,6 proc.).
Należąca do Kino Polska TV Stopklatka SA w ub.r. zanotowała 576,4 tys. zł straty (w 2011 roku: 619,5 tys. zł). Jej przychody ze sprzedaży spadły o 24,8 proc. – do 3,2 mln zł.
Dane: raport roczny spółki.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.