Kino Polska zarabia więcej z reklam
22.03.2013, 09:32
Grupa Kapitałowa Kino Polska TV SA zanotowała w ub.r. wzrost przychodów, w tym z reklam. Wzrósł także jej zysk netto.
Przychody spółki ze sprzedaży wzrosły, w porównaniu z 2011 rokiem, o 23,7 proc. – do 104,8 mln zł, z czego 15 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 77,9 proc.), a 2,75 mln zł z wideo na żądanie (spadek o 44,7 proc.). Grupa wypracowała 13,5 mln zł zysku netto (wzrost o 60,6 proc.).
Należąca do Kino Polska TV Stopklatka SA w ub.r. zanotowała 576,4 tys. zł straty (w 2011 roku: 619,5 tys. zł). Jej przychody ze sprzedaży spadły o 24,8 proc. – do 3,2 mln zł.
Dane: raport roczny spółki.
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










