Platforma NC+ zadebiutowała na rynku
Prezes NC+ Julien Verley ogłasza start platformy (fot. Piotr Król)
Dzisiaj ruszyła platforma satelitarna NC+, powstała w wyniku połączenia platform N i Cyfry+.
Data ogłoszenia oferty jest symboliczna – 21 marca br. mija dokładnie 18 lat od momentu rozpoczęcia nadawania Canal+ w Polsce.
– Dzisiejszy dzień to koniec kompromisów polskiego widza. Już nie trzeba będzie wybierać między Ekstraklasą a Ligą Mistrzów – mówił podczas prezentacji Julien Verley, prezes NC+. Prawa do polskiej ligi ma bowiem Canal+ (także do ligi angielskiej, hiszpańskiej i francuskiej), a nSport – Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej. Nowym nabytkiem NC+ są prawa do transmitowania rozgrywek żużlowej Enea Ekstraligi.
Dla klientów przygotowany sześć pakietów – od 39 zł (Comfort+) do 199 zł miesięcznie (All Inclusive+). – Oferta charakteryzuje się bogactwem oraz elastycznością – zapowiedział Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki. – Oferta została stworzona w taki sposób, żeby klienci, w zależności od swoich potrzeb, mogli dobrać coś dla siebie i swojej rodziny – dodał.
W ofercie NC+ znajduje się 50 kanałów HD.
Platforma N i Cyfra+ mają łącznie 2,5 mln abonentów. Klienci obu operatorów mogą migrować do NC+ dobrowolnie.
Uruchomienie NC+ wspiera kampania reklamowa, która obejmuje telewizje, prasę oraz nośniki reklamy zewnętrznej. (KOZ)
(21.03.2013)










