Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drożeją reklamy przy show Polsatu

W kwietniowym cenniku Polsatu najdroższą pozycją jest program rozrywkowy "Tylko muzyka. Must be the music".

Za 30-sekundowy spot przy emitowanym w niedzielne wieczory show trzeba zapłacić nawet do 82,5 tys. zł (bez rabatu). To 10 proc. więcej niż w kwietniu ub.r. Jeszcze bardziej zdrożało pasmo filmowe Megahit, w którym maksymalna cena reklamy wynosi obecnie 71,5 tys. zł – 23 proc. więcej, niż rok temu.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.