Na rynku zadebiutuje nowy magazyn luksusowy dla kobiet
20.03.2013, 07:36
"C'est La vie", nowy miesięcznik luksusowy dla kobiet, będzie wydawać firma Consiliari
Partners, działająca na rynku nieruchomości.
"C'est La vie" ma zadebiutować 28 marca w nagładzie 50
tys. egz. Redaktorem naczelnym został Juliusz Donajski, były prezes wydawnictwa VFP Communication. Dyrektorem artystycznym jest Dennis Wojda. Cenę egzemplarzową tytułu ustalono na 9,90 zł. – Chcemy omijać tabloidowe informacje, nie interesują nas
przygody gwiazdeczek ani ich wpadki. Będziemy opierać się na bohaterach,
których można nazwać gwiazdami, lecz nie celebrytami – mówi Donajski.
Wprowadzeniu
magazynu na rynek będą towarzyszyły działania reklamowe w punktach
sprzedaży. (AT, PR)
(20.03.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










