Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media będzie pracować dla Crédit Agricole

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg Crédit Agricole Bank Polska na obsługę jego kampanii w Internecie.

Value Media zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów w Internecie dla banku. Przetarg (liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie podano) składał się z dwóch etapów: prezentacji strategii mediowej oraz prezentacji warunków zakupu mediów online.
W styczniu br. Crédit Agricole Bank Polska wybrał do obsługi w zakresie mediów tradycyjnych dom mediowy Arena Media. (BG)

(19.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.