Carlsberg w kampanii viralowej testuje przyjaciół (wideo)
Pod hasłem "Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?” Carlsberg prowadzi globalną kampanię online.
Jej autorką jest agencja Duval Guillame Modem. Film pokazuje zachowania i emocje ludzi pomagających koledze w kłopotach. W środku nocy dzwoni on do nich z prośbą o wyciągnięcie z tarapatów, bo właśnie przegrywa w pokera. Aby go ocalić, muszą błyskawicznie doręczyć 300 euro pod bardzo podejrzany adres, a po drodze zmierzyć się m.in. z azjatycką mafią.
- Zadając pytanie "Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?”, Carlsberg pokazuje, że odwaga wykazana podczas pomocy koledze z ekipy zasługuje na nagrodę. Tym samym film wpisuje się w globalne pozycjonowanie marki wyrażone hasłem „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg” – mówi Maciej Pichlak, marketing manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska. AMS
(15.03.2013)