Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg w kampanii viralowej testuje przyjaciół (wideo)

Pod hasłem "Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?” Carlsberg prowadzi globalną kampanię online.

Jej autorką jest agencja Duval Guillame Modem. Film pokazuje zachowania i emocje ludzi pomagających koledze w kłopotach. W środku nocy dzwoni on do nich z prośbą o wyciągnięcie z tarapatów, bo właśnie przegrywa w pokera. Aby go ocalić, muszą błyskawicznie doręczyć 300 euro pod bardzo podejrzany adres, a po drodze zmierzyć się m.in. z azjatycką mafią.
- Zadając pytanie "Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?”, Carlsberg pokazuje, że odwaga wykazana podczas pomocy koledze z ekipy zasługuje na nagrodę. Tym samym film wpisuje się w globalne pozycjonowanie marki wyrażone hasłem „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg” – mówi Maciej Pichlak, marketing manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska. AMS


 

(15.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.