Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy reagują na wybór papieża

(Fot. pl.sixt.com)

Już kilka godzin po zakończeniu konklawe w mediach społecznościowych pojawiły się reklamy nawiązujące do wyboru nowego papieża.

Motyw białego dymu, który w kominie Kaplicy Sykstyńskiej sygnalizował wybór papieża, wykorzystały m.in. specjalizująca się w wynajmie samochodów firma Sixt oraz koncern browarniczy Heineken.

 

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.