Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" mimo mniejszej widowni nadal liderem pasma

Kuba Wojewódzki (Fot. Piotr Król)

Po trzech odcinkach w wiosennej ramówce talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciąga do TVN średnio 1,5 mln widzów – o ok. 300 tys. mniej niż na początku sezonu wiosną ub.r.

Emitowany od 26 lutego (rok temu startował 6 marca) we wtorki o 22.30 program pozostaje jednak liderem swojego pasma. Audycja daje TVN średnio 17,1 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 uzyskuje średnio 12 proc., Polsat - 11 proc., a TVP 1 - 10,1 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Kuba Wojewódzki" ma jeszcze lepszy wynik: 22 proc. – wobec 11,8 proc. Polsatu, 10,5 proc. Jedynki i 8,4 proc. Dwójki.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.