"Kuba Wojewódzki" mimo mniejszej widowni nadal liderem pasma
14.03.2013, 01:57
Kuba Wojewódzki (Fot. Piotr Król)
Po trzech odcinkach w wiosennej ramówce talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciąga do TVN średnio 1,5 mln widzów – o ok. 300 tys. mniej niż na początku sezonu wiosną ub.r.
Emitowany od 26 lutego (rok temu startował 6 marca) we wtorki o 22.30 program pozostaje jednak liderem swojego pasma. Audycja daje TVN średnio 17,1 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 uzyskuje średnio 12 proc., Polsat - 11 proc., a TVP 1 - 10,1 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Kuba Wojewódzki" ma jeszcze lepszy wynik: 22 proc. – wobec 11,8 proc. Polsatu, 10,5 proc. Jedynki i 8,4 proc. Dwójki.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










