Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat w ub.r. zarobiła na reklamach i sponsoringu 850 mln zł

Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Polsat w ub.r. zmniejszyły się o 3 proc.

Jak podkreśla Polsat, przychody z tego tytuły spadały niemal dwukrotnie wolniej niż rynek. Według domu mediowego Starlink, na którego analizy powołuje się nadawca, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji spadły o 5,6 proc. – do 3,66 mld zł.
Na koniec ub.r. Grupa Polsat osiągnęła z reklam i sponsoringu 850 mln zł, a jej udział w rynku reklamowym wzrósł z 22,6 proc. do 23,2 proc.
W samym czwartym kwartale ub.r. Grupa Polsat odnotowała spadek wpływów z reklam i sponsoringu o 3,8 proc., do 249 mln zł.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.