Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starlink nadal będzie obsługiwał PZU

Zwycięzcą przetargu PZU na planowanie i zakup mediów został Starlink, który dotychczas obsługiwał ubezpieczyciela. W ostatniej fazie przetargu brały jeszcze udział domy mediowe OMD i MediaCom Warszawa.

W ramach podpisanej umowy Starlink będzie odpowiadał za zakup mediów offline, online oraz mediowe projekty specjalne. - Zdecydowaliśmy się na wybór Starlinka, ponieważ otrzymaliśmy w ramach postępowania przetargowego najlepszą ofertę. Dodatkowo w przypadku kluczowych obszarów marketingowych doceniamy korzyści wynikające z długotrwałych relacji – mówi Dariusz Maciołek, kierownik zespołu mediów i e-marketingu w PZU. (BG)

(06.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.