Leo Burnett zajmie się komunikacją debiutującej marki Smart
Leo Burnett przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek markę Smart z portfolio Orange.
Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji w Orange Polska, nie nazywa jednak Smart nową marką. - To będzie silnie wyodrębniona oferta prepaid, ale w ramach marki Orange i będzie tę markę firmował Orange. W sposób trochę niekonwencjonalny, ale nadal będzie to Orange - zapewnia Patkowski. I dodaje: - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku. Coraz więcej osób nie chce się wiązać abonamentem, a chętnie korzysta z Internetu, i używa do tego celu samartfonów. Smart będzie ofertą skierowaną właśnie do takich użytkowników.
Wybór Leo Burnett, która, obok Publicis, jest agencją stale pracującą dla Orange, Patkowski uznał za naturalny, choć Orange przeglądał też oferty innych agencji. - Leo Burnett zajmuje się komunikacją prepaid dla Orange i będzie to dla niej po prostu kolejne zadanie - powiedział Patkowski. - A przeglądy rynku robimy regularnie, choćby po to, żeby nie stać w miejscu. Nie oceniając wartości, jaką wnoszą nasze aktualne agencje, stale szukamy nowych kierunków, pomysłów. Myślę, że taka weryfikacja dobrze wpływa na agencje, które pracują z nami na stałe, bo mają one poczucie, że trzeba trochę bardziej się starać - wyjaśnia.
Patkowski czas debiutu marki Smart określił na pierwszą połowę roku. Szczegółów komunikacji, jaka ma mu towarzyszyć, nie podaje. (AMS)
(06.03.2013)










