“Newsweek” ponownie drukowany, ale tylko w Europie
Ostatnia okładka amerykańskiego "Newsweeka" w formie drukowanej.
Europejska edycja amerykańskiego tygodnika “Newsweek” od najbliższego czwartku ponownie będzie dostępna w sprzedaży w formie drukowanej - podał niemiecki serwis branżowy Werben und Verkaufen.
Według serwisu, za publikację drukowanej, anglojęzycznej wersji “Newsweeka” w Europie odpowiedzialne są pakistańska spółka Associated Group oraz brazylijskie wydawnictwo Castelo de Pedra, a w dystrybucję tytułu zaangażował się m.in. niemiecki koncern medialny Axel Springer. Nie ujawniono wysokości nakładu pisma. Wiadomo natomiast, że tygodnik będzie trafiał do kiosków w największych europejskich miastach w czwartki, w cenie 4,50 euro.
Z końcem ub.r. amerykański “Newsweek” przestał się ukazywać w formie drukowanej. Według Werben und Verkaufen wznowienie jego papierowej wersji w Europie nie zmienia tamtej decyzji i w Stanach Zjednoczonych tygodnik nadal będzie dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej.
LL










