Mather Communications odpowiada za Rajdową Promocję Vitay
28.12.2005, 09:29
Agencja reklamowa Mather Communications (Ogilvy Group Poland) przygotowała promocję konsumencką Rajdowa Promocja Vitay dla uczestników programu lojalnościowego Vitay (PKN Orlen SA). Agencja odpowiada także za kreację kampanii reklamowej, towarzyszącej akcji.
Aby wziąć udział w trwającej do 14 lutego promocji, trzeba zatankować 20 litrów dowolnego paliwa, zarejestrować transakcję na karcie Vitay i podstemplować specjalny kupon. Każdy zakup to kolejna pieczątka na kuponie i możliwość przejścia do następnego etapu (promocja obejmuje siedem etapów, a ostatni upoważnia do 70 proc. zniżki na nagrody z katalogu Vitay). Akcji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona do połowy stycznia w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Dziennik Zachodni”, ”Dziennik Wschodni”, ”Nowa Trybuna Opolska”, ”Auto Świat”), a do końca stycznia w ogólnopolskich stacjach radiowych. Media dla kampanii zaplanował i kupił Starcom.(JW, 28.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










