Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aflofarm największym reklamodawcą w styczniu

Aflofarm Farmacja Polska pozostaje największym reklamodawcą w mediach - wynika z danych Kantar Media za styczeń tego roku.

Według danych cennikowych netto nieuwzględniających rabatów Aflofarm wydał w styczniu br. na reklamę w mediach 90,9 mln zł - o 20,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Inwestycje we wsparcie marketingowe ograniczył też wicelider rankingu reklamodawców - PTK Centertel. Operator sieci komórkowej Orange zostawił w mediach o 20,5 proc. mniej niż przed rokiem - 35,3 mln zł. Trzecie miejsce na podium zajął w styczniu Procter & Gamble Polska (awans z piątej pozycji) - zwiększył wydatki na reklamę o 14,3 proc., do 30,3 mln zł.
Kolejne miejsca w styczniowym rankingu reklamodawców zajęły: Polska Telefonia Cyfrowa - 26,1 mln zł (spadek o 35,4 proc.), Metro Group - 25,5 mln zł (wzrost o 44,9 proc.), Lidl Polska - 24 mln zł (wzrost o 42 proc.), GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - 23,1 mln zł (wzrost o 30,5 proc.), USP Zdrowie - 22,7 mln zł, P4/Play - 19,6 mln zł, Unilever Polska - 18,7 mln zł (spadek o 30,2 proc.).

 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.