"Na językach" w TVN ogląda 1,37 mln osób
Program rozrywkowy "Na językach", który zadebiutował w TVN na początku lutego, przyciąga średnio 1,37 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Program, w którym Agnieszka Szulim i jej goście komentują zachowanie celebrytów, jest nowością wiosennej ramówki. TVN emituje go w niedziele o 22, od 3 lutego. Audycja wystartowała ze średnią widownią 1,22 mln, a przy drugim odcinku audytorium zmniejszyło się do 1,1 mln osób. Trzeci odcinek zgromadził już jednak 1,29 mln widzów, a czwarty – 1,88 mln.
Pod względem udziału w rynku TVN ze średnim wynikiem 11,7 proc. przegrywa w czasie emisji "Na językach" z TVP 1 (16,5 proc.) i Polsatem (15,7 proc.), wyprzedzając tylko TVP 2 (4,1 proc.). Trzecie miejsce (z udziałem 12,7 proc.) TVN zajmuje też w grupie komercyjnej 16-49, w której prowadzi Polsat (18,4 proc.), a druga jest Jedynka (17,2 proc.). Także tu gorzej od TVN wypada Dwójka (4 proc. udziału).
RUT










