Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs KTR jednak z pracami PZL i G7, zabraknie zgłoszeń z Leo Burnett

Agencje PZL i G7 z grupy Leo Burnett jednak wezmą udział w konkursie kreatywnym KTR. Prac nie zgłosi agencja Leo Burnett.

15 lutego br. informowaliśmy, że z udziału w tegorocznej edycji KTR rezygnują agencje grupy Leo Burnett. Jak poinformował nas Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group, trzy agencje grupy (PZL, G7 i Leo Burnett) wydają co roku pół miliona złotych na zgłoszenia festiwalowe i pracę związaną z obsługą tych zgłoszeń. Grupa uznała, że nie wszystkie wydatki na konkursy są dla niej efektywne. - Generalnie rozważamy sensowność zgłaszania prac na jakikolwiek festiwal w naszym kraju – powiedział nam Paweł Heinze, dyrektor kreacji agencji Leo Burnett. Ostatecznie jego agencja nie weźmie udziału w konkursie KTR, ale PZL i G7 w nim wystartują. Według Tomasza Hilta z obu tych agencji wpłynie na konkurs po kilka zgłoszeń, ale mniej niż w latach ubiegłych. Szef grupy poinformował nas, że priorytetem grupy mają pozostać festiwale zagraniczne. (AMS)

(20.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.