Piotr Łysak przestaje zarządzać agencją McCann Warsaw
Piotr Łysak odchodzi z funkcji dyrektora zarządzającego agencji reklamowej McCann Warsaw. Za działania operacyjne agencji odpowiadają Agnieszka Wichracka i Jacek Szulecki.
Jak poinformował Richard Bonner-Davies, prezes McCann Worldgroup w Europie Środkowej i Wschodniej oraz dyrektor generalny McCann Worldgroup w Polsce, Piotra Łysaka czekają nowe wyzwania w obrębie grupy w Europie. – Mam nadzieję, że już niebawem będę mógł podzielić się informacją dotyczącą rozwoju kariery Piotra – mówi Bonner-Davies.
Agnieszka Wichracka i Jacek Szulecki, nowy dyrektor kreacji agencji (o objęciu przez niego tego stanowiska pisaliśmy we wczorajszym Presserwisie), przejmują odpowiedzialność za bieżące działania operacyjne agencji McCann Warsaw.
Stanowisko dyrektora finansowego grupy McCann objęła Dobrosława Snarska-Pełka. Zastąpiła na tym stanowisku Jarosława Nowickiego, który po dwudziestu latach odszedł z firmy. Snarska-Pełka przez ostatnie cztery lata zarządzała finansami firmy Optimum Distribution (której właścicielem jest NFI EM&F SA). Do zespołu dołączyła też Agnieszka Wichracka, która objęła stanowisko dyrektora działu obsługi klientów. Ostatnio związana była z Euro RSCG Warsaw (obecnie Havas).
Według Bonner-Daviesa, wszystkie te zmiany mają na celu "przywrócenie McCann WorlGroup Poland pozycji lidera w branży”.
Grupa McCann funkcjonuje na polskim rynku od ponad 20 lat, a w jej skład wchodzą: agencja reklamowa McCann Warsaw, agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, agencja PR Weber Shandwick i agencja interaktywna MRM Worldwide. (AMS)
(19.02.2013)










