Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Łysak przestaje zarządzać agencją McCann Warsaw

Piotr Łysak odchodzi z funkcji dyrektora zarządzającego agencji reklamowej McCann Warsaw. Za działania operacyjne agencji odpowiadają Agnieszka Wichracka i Jacek Szulecki.

Jak poinformował Richard Bonner-Davies, prezes McCann Worldgroup w Europie Środkowej i Wschodniej oraz dyrektor generalny McCann Worldgroup w Polsce, Piotra Łysaka czekają nowe wyzwania w obrębie grupy w Europie. – Mam nadzieję, że już niebawem będę mógł podzielić się informacją dotyczącą rozwoju kariery Piotra – mówi Bonner-Davies.
Agnieszka Wichracka i Jacek Szulecki, nowy dyrektor kreacji agencji (o objęciu przez niego tego stanowiska pisaliśmy we wczorajszym Presserwisie), przejmują odpowiedzialność za bieżące działania operacyjne agencji McCann Warsaw.
Stanowisko dyrektora finansowego grupy McCann objęła Dobrosława Snarska-Pełka. Zastąpiła na tym stanowisku Jarosława Nowickiego, który po dwudziestu latach odszedł z firmy. Snarska-Pełka przez ostatnie cztery lata zarządzała finansami firmy Optimum Distribution (której właścicielem jest NFI EM&F SA). Do zespołu dołączyła też Agnieszka Wichracka, która objęła stanowisko dyrektora działu obsługi klientów. Ostatnio związana była z Euro RSCG Warsaw (obecnie Havas).
Według Bonner-Daviesa, wszystkie te zmiany mają na celu "przywrócenie McCann WorlGroup Poland pozycji lidera w branży”.
Grupa McCann funkcjonuje na polskim rynku od ponad 20 lat, a w jej skład wchodzą: agencja reklamowa McCann Warsaw, agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, agencja PR Weber Shandwick i agencja interaktywna MRM Worldwide. (AMS)

(19.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.