Grupa Nokaut inwestuje w kolejne serwisy tematyczne
(Fot. fit.jestem.co)
Grupa Nokaut inwestuje w serwisy tematyczne, w których przedstawiane są najlepsze produkty dostępne w porównywarce cen Nokaut.pl.
W styczniu br. debiutowały serwisy Walentynki.conaprezent.pl i Fit.jestem.co, a ostatnio Kuchnia.urzadzam.to. Do tej pory od września ub.r. grupa Nokaut otworzyła dziewięć serwisów poświęconych produktom z konkretnych segmentów porównywarki cen. W najbliższych tygodniach pokaże kolejne serwisy: poświęcone aranżacji wnętrz i gadżetom technologicznym.
W przyszłości firma nie wyklucza tworzenia serwisów dedykowanych wyłącznie konkretnym markom. Nad serwisami pracuje sześcioosobowy zespół, którym kieruje Piotr Bucki. Grupa Nokaut przy tworzonych treściach współpracuje z agencją Artivia i dwójką stylistów modowych. Jak tłumaczy Magda Paszkowska, specjalista do spraw PR i marketingu w Grupie Nokaut, liczba materiałów i częstotliwość ich publikowania jest zależna od potrzeb internautów deklarowanych w mediach społecznościowych.
Promocja serwisów skupia się na działaniach w social media. Witryny Grupy Nokaut w grudniu ub.r. wg badania Megapanel PBI/Gemius docierały do ponad 2,5 mln internautów (to spadek o 2,6 proc. względem grudnia 2011 roku). (AT, PR)
(18.02.2013)










