Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4-5 mln zł na wsparcie debiutu "Harper's Bazaar Polska"

Debiutujący jutro w regularnej sprzedaży miesięcznik "Harper's Bazaar Polska" (Hearts Marquard Publishing) ukaże się w nakładzie 100 tys. egz. Na wspierającą tytuł kampanię wydawnictwo przeznaczy 4-5 mln zł.

Przypomnijmy, że pilotażowy numer "HBP" ukazał się w październiku ub.r., miał 240 stron objętości i prawie 100 stron reklam. Wydawca rozesłał go do wyselekcjonowanej, 30-tysięcznej grupy dobrze wykształconych i zamożnych kobiet po 30. roku życia. Jutro na rynku pojawi się pierwszy regularny numer przeznaczony do sprzedaży - z top modelką Małgorzatą Belą na okładce.
Wydawca zapowiedział, że wprowadza na rynek miesięcznik prawdziwie luksusowy. Dlatego cenę egzemplarza ustalił na wysokim poziomie: 11,90 zł (dotychczas wśród miesięczników lifestylowych najdroższe było "Zwierciadło" - 8,90 zł). Pierwszy numer "HBP" ma 200 stron objętości, w tym 60 stron reklam. Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, zapowiada: - Debiutowi pisma będzie towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji i na nośnikach zewnętrznych, na którą przeznaczymy od czterech do pięciu milionów złotych.
Kampania już wystartowała. Braughman Group Media, która ma wyłączność na wizerunkową kampanię wielkoformatową "HBP", ustawiła w centrum Warszawy, naprzeciwko Dworca Centralnego, reklamę o powierzchni prawie 200 mkw. W telewizji kampania ruszy w dniu pojawienie się pisma w sprzedaży.
"Harper's Bazaar" to tytuł o wieloletniej historii. Ukazuje się od 1867 roku, poza Polską ma 26 edycji. Redaktorem naczelnym pisma jest Joanna Góra, sekretarzem redakcji Maria Fredro-Boniecka, dyrektor artystyczną - Karolina Żmijewska. (JF)

(13.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.