4-5 mln zł na wsparcie debiutu "Harper's Bazaar Polska"
Debiutujący jutro w regularnej sprzedaży miesięcznik "Harper's Bazaar Polska" (Hearts Marquard Publishing) ukaże się w nakładzie 100 tys. egz. Na wspierającą tytuł kampanię wydawnictwo przeznaczy 4-5 mln zł.
Przypomnijmy, że pilotażowy numer "HBP" ukazał się w październiku ub.r., miał 240 stron objętości i prawie 100 stron reklam. Wydawca rozesłał go do wyselekcjonowanej, 30-tysięcznej grupy dobrze wykształconych i zamożnych kobiet po 30. roku życia. Jutro na rynku pojawi się pierwszy regularny numer przeznaczony do sprzedaży - z top modelką Małgorzatą Belą na okładce.
Wydawca zapowiedział, że wprowadza na rynek miesięcznik prawdziwie luksusowy. Dlatego cenę egzemplarza ustalił na wysokim poziomie: 11,90 zł (dotychczas wśród miesięczników lifestylowych najdroższe było "Zwierciadło" - 8,90 zł). Pierwszy numer "HBP" ma 200 stron objętości, w tym 60 stron reklam. Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, zapowiada: - Debiutowi pisma będzie towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji i na nośnikach zewnętrznych, na którą przeznaczymy od czterech do pięciu milionów złotych.
Kampania już wystartowała. Braughman Group Media, która ma wyłączność na wizerunkową kampanię wielkoformatową "HBP", ustawiła w centrum Warszawy, naprzeciwko Dworca Centralnego, reklamę o powierzchni prawie 200 mkw. W telewizji kampania ruszy w dniu pojawienie się pisma w sprzedaży.
"Harper's Bazaar" to tytuł o wieloletniej historii. Ukazuje się od 1867 roku, poza Polską ma 26 edycji. Redaktorem naczelnym pisma jest Joanna Góra, sekretarzem redakcji Maria Fredro-Boniecka, dyrektor artystyczną - Karolina Żmijewska. (JF)
(13.02.2013)










