Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Zwykłe Życie" kwartalnikiem

Lifestylowy magazyn "Zwykłe Życie" (Fundacja Zwykłe Życie) będzie ukazywał się jako kwartalnik. Wydawca zwiększył objętość, planuje podniesienie nakładu.

Magazyn powstał na bazie bloga prowadzonego przez Agatę Napiórską i Martę Mach, które publikują m.in. w tygodniku "Przekrój" (Presspublica). To one są założycielkami fundacji wydającej pismo i kierują redakcją, choć tytuł nie ma redaktora naczelnego i tradycyjnego zespołu. Jak informuje Maciej Kawiński, pełniący obowiązki sekretarz redakcji "Zwykłego Życia" (były dziennikarz "Wprost"), pierwszy numer pisma ukazał się pod koniec października ub.r. w nakładzie 1,5 tys. egz. i cenie 20 zł. Można go było kupić przez Internet, w klubach i klubokawiarniach. - Sprzedał się znakomicie, zostało nam kilkadziesiąt egzemplarzy - mówi Maciej Kawiński. Mimo to wydawca nie zdecydował się na podniesienie nakładu drugiego numeru, który trafi do sprzedaży w poniedziałek, natomiast zwiększył objętość do 120 stron (pierwszy numer miał 100), a ponadto pismo będzie sprzedawane w Trafficu.
- Magazyn jest lifestylowy, ale bez gwiazd i celebrytów. Prezentuje ludzi twórczych, artystów, przedstawicieli małego biznesu - tłumaczy Maciej Kawiński. - Wszystko w oryginalnej, nawiązującej do stylistyki PRL szacie graficznej, której autorem i zarazem dyrektorem artystycznym pisma jest Aleksander Modzelewski - dodaje. Zapowiada, że w przyszłym tygodniu towarzyszący pismu serwis internetowy ukaże się w nowej odsłonie. (JF)

(13.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.