G+J zainwestuje ok. 100 mln euro w media cyfrowe
12.02.2013, 11:21
Wydawnictwo Gruner + Jahr (G+J) zainwestuje około 100 mln euro w nowe media - ujawnił dziennik "Hamburger Abendblatt".
Według dziennika, niemieckie wydawnictwo chce w najbliższym czasie zaangażować się w projekty oparte na treściach dziennikarskich (m.in. internetowe i mobilne portale informacyjne). W przeciwieństwie do swoich głównych konkurentów, koncernów Axel Springer i Huber Burda Media, G+J nie zamierza natomiast przejmować firm z sektora e-commerce.
Jedną z pierwszych inwestycji hamburskiego wydawnictwa może być niemiecka edycja serwisu Huffington Post. Niemieckie media branżowe podawały ostatnio, że G+J prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie współpracy z koncernem AOL (właścicielem Huffington Post).
LL
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










