Łozo i duet Local Heroes w kampanii #mypolishdream MTV Polska
Kanał MTV Polska do końca lutego prowadzić będzie kampanię społeczną pod hasłem #mypolishdream, skierowaną do młodych ludzi, którzy stają na progu dorosłych wyborów życiowych.
W ramach kampanii emitowane są dwuminutowe filmy, w których znane i charyzmatyczne postaci ze świata muzyki, mody i biznesu opowiedzą o swoich początkach oraz o tym, co jest niezbędne, by odnieść sukces i mieć poczucie spełnienia. Do udziału w akcji zostali zaproszeni m.in. Radzimir Dębski, Łozo, Yuri Drabent, Maffasion i duet Local Heroes.
Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, w Internecie oraz na antenie MTV Polska. Za jej produkcję agencja Letemknow.
Działania społeczne uzupełnia obecny na antenie MTV Polska serial „Niskozatrudnieni”, nawiązujący do problemu złych warunków na rynku pracy wśród młodych ludzi. (KOZ, PR)
(04.02.2013)










