Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięczniki "Maxim Polska" i "Stuff" przestają się ukazywać

Styczniowo-lutowe wydania miesięczników "Maxim Polska" i "Stuff" są prawdopodobnie ostatnimi, które wydawnictwo Ginza Media Group wprowadziło na rynek - wynika z informacji "Presserwisu".

Dziennikarze obu pism oraz pracownicy ich działów reklamy i administracji otrzymali wypowiedzenia pod koniec grudnia ub.r. Wydawca nie wyjaśnił im, co jest powodem zamknięcia tytułów. Od osoby z kierownictwa redakcji dowiedzieliśmy się, że łączone styczniowo-lutowe wydania obu pism mają być ostatnimi. Na profilach obu tytułów na Facebooku od 4 stycznia pojawiły się tylko wpisy fanów. Na ich pytania, dlaczego na fan page nic się nie dzieje, prowadzący profile nie odpowiedzieli.
Wysokość sprzedaży magazynów nie jest znana, bo wydawca w lutym ub.r. wycofał je ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (w styczniu ub.r., czyli w ostatnim miesiącu raportowania, średnia sprzedaż ogółem "Maxima" wyniosła według ZKDP 28 229 egz. przy nakładzie 90 tys. egz., a "Stuffa" - 15 640 egz. przy nakładzie 37 tys. egz.).
Ginza Media Group wydawało miesięcznik dla mężczyzn "Maxim Polska" od listopada 2011 roku. Magazyn wrócił wówczas na polski rynek po ośmioletniej przerwie (w latach 2001-2003 wydawcą polskiej edycji pisma było Hachette Filipacchi Polska). Ostatnio redaktorem naczelnym "Maxima" był Krzysztof Papliński.
Magazyn o gadżetach i nowych technologiach "Stuff" ukazywał się od września 2010 roku. Jego redaktorem naczelnym był ostatnio Marcin Górecki.
Wydawca miesięczników Andrzej Piotrowski, pytany o przyczyny zamknięcia magazynów, mówi: - Nic nie zostało zamknięte. Jednak poproszony o wyjaśnienie zwolnienia wszystkich pracowników i faktu, że w wydawnictwie nikt nie odbiera telefonów, odmawia komentarza.

MW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Fakt” wydaje największe przeboje zespołu Weekend

We wtorek na rynek trafi książka z płytą zawierającą największe przeboje zespołu Weekend. Wydanie ukaże się w serii ”Fakt - Polska muzyka”.

Książka z płytą ”Weekend. The best of” dostępna będzie w odrębnej sprzedaży w cenie 14,90 zł. Wydanie wsparte jest kampanią promocyjną w radiu i mediach Ringier Axel Springer Polska. Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada zespół marketingu ”Faktu”. (KOZ, PR)

(04.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo